DRAGOSTEA SI SUFLETELUL NOSTRU

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
04:13

ACEST CRACIUN

A FOST RELATIV BINE ! cu toate ca ne asteptam la altceva.Bubulina mamei a crescut,intelege de toate,vorbeste de toate ce mai are mama fata mare.Am plecat la munte ca in fiecare an si in speranta ca vom gasi multaaaaaaaaa zapada ne-am inarmat cu salopete de munte si saniuta pentru prichidelul nostru,deci valiza facuta cumparaturile facute ne-am imbarcat in masina si destinatia Ovindoli-Abruzzo o localitate montana.Numai ca aici surpriza zapada nu era spre dezamagirea noastra,si pe deasupra de a doua zi a inceput si sa ploua intruna si putina zapada care mai era pe ici colea a fost topita de ploaie.Seara a venit Mosul care si de data asta a fost unchiul ei si a fost foarte incintata si mirata atit de Mos Craciun cit si de cadourile pe care i l-ea adus.Ia zis si poezie lui Moci Caciun si ia si cintat cintecelul lui deci a fost rasplatit ptr cadourile lui.Ne asteptam sa ii fie frica dat fiind ca este mai mare acum si intelege dar nu a fost asa de dulce ia dat si pupicuri si sa lipit de el si ia zis "Moci Caciun besc mut tai tai"(mos craciun te iubesc mult tare tare).Si acum sa va punem si citeva poze:
Ajutorul mamei la facut valizele(eu le bagam si puiul meu le scotea)va dati seama ce ajutor am avut?



Intrarea mosului:


Si Sareta imbracata cu cea de a doua rochita cea de craciun facuta de Tanti Doina cea care ia facut si rochita de ziua ei:
Sareta in fuga pentru a intimpina Mosul:




Si Sareta cu Mosul.

Dupa primirea cadourilor si toata agitatia a mai venit un Mos dar acela era Mos Ene pe la gene:
Aici am intrebato daca este fericita si daca ii plac jucariile aduse si asa mia multumit ingerasul nostru:

Iar acestea sint facute a doua zi cind Sara facea schemele ei de dans,ca stim sa si dansam:

0 comentarii: